Wsiadam do pociągu w Nowy Rok

czwartek, 11 sierpnia 2022


Wsiadam do pociągu w Nowy Rok



Wsiadam do pociągu w Nowy Rok



Dziś moje urodziny, tak szybko płynie czas. Wiem, to jedynie odczucie, a może nie ?

Tak wiem, czas nie istnieje, to tylko umysł pojmuje czas liniowo. Właściwie umysł jest tak stworzony, że potrafi być jedynie w przeszłości, lub w przyszłości, tymczasem najważniejsze jest teraz !


Co to jest teraz !


Według mnie to czas od momentu przebudzenia rano, do zaśnięcia wieczorem. Nie dajmy się zwariować, że minuta, która była już jest przeszłością. Tak jest, ale ja traktuje teraz od świtu do zmroku i już.

Uwielbiam poranki i zawsze sobie mówię


Jak pięknie jest rano, gdy jeszcze nie wszystko się stało, a to, czego pragnę może się stać

Wieczory uwielbiam ponad wszystko, jest taki spokój i można podsumować dzień, posiedzieć i popatrzeć na zachodzące słońce i w tym procesie jest tyle majestatu.

Zrobiłam podsumowanie, by dokładnie zobaczyć poprzedni rok ( tzn. od poprzednich urodzin ) i chcę powiedzieć, że jestem szczęśliwa z tego, co wyszło w podsumowaniu.
Co pozostaje niezmienne ?

Dalej jestem artystą, w tej chwili bardziej na pograniczu sztuki i designu. Tworzę również grafikę w przestrzennym cyfrowym świecie.

Sztuka pozwoliła mi odkryć to, co niewidoczne i to ona najbardziej dała mi możliwość bycia tu i teraz.

Tworzenie czegokolwiek własnymi rękami, przy pełnym zaangażowaniu umysłu, to jedyny czas, gdy można zamknąć grodzie przeszłości, której już nie ma i zamknąć grodzie przyszłości, której nie ma jeszcze. Tylko w czasie teraźniejszym można oddychać, czuć, robić cokolwiek.

Sztuka wizualna obejmuje również tworzenie stron internetowych, ponieważ bardzo pragnę, by internet był piękniejszym miejsce.

Psychologia to mój kolejny ukochany temat.
Zdecydowałam się kiedyś na edukację w tym kierunku dla siebie.

Chciałam przede wszystkim sobie pomóc. Jednak psychologia akademicka nie przyniosła wiele dobrego.

To teorie “dziwne”, szufladkowanie ludzi, przypinanie etykietek i t p. Postanowiłam zająć się rozpoznaniem funkcjonowania ludzkiego umysłu na tyle, na ile to możliwe i pomagam ludziom żyć życiem jakiego pragną. Przez wiele lat stworzyłam własne metody, sprawdziłam je i cały czas się uczę nowych rzeczy.

Uwielbiam pisać bloga i zawsze szukam we Wszechświecie nowych inspiracji i rozwiązań.

Słyszałam wiele opinii, że w dzisiejszym świecie nikt blogów nie czyta ! Przenieś się na YouTube ! Ludzie są leniwi, nie chce im się czytać ! Ludzie wolą oglądać, słuchać ! Wszyscy siedzą na mediach społecznościowych !

Może i tak, ale ten blog jest mój, nikt mnie nie zablokuje, nie zbanuje i t p. Jednym słowem mogę robić co chcę. Po drugie wiem jak działa prawo Wszechświata, nic nie dzieje się przypadkiem i wiem, że kto do mnie trafi, trafi z jakiegoś powodu i otrzyma być może to, czego potrzebuje.

Ale uwielbiam pisać i będę to robić dla siebie i dla tych, którzy lubią czytać. Gdybym przestała pisać, tęskniłabym za tym do końca życia. Wiem, że w internecie panuje dużo zgiełku, są milion stron internetowych, miliony blogów, ale to tylko około 5 mln !

Czy to dużo, patrząc na ilość ludzi na świecie, nie wiem i nie potrzebuję wiedzieć. W tym wcieleniu kocham to co robię.

Na chwilę obecną nie planuję nagrywać na YouTube, podstawowym powodem jest to, że nie lubię rozmawiać sama z sobą. Może się coś zmienić w tym temacie, ale nie wiem.
Piszę, bo internet byłby zbyt nudny, eh

Nie będę nawet zastanawiała się, jak złe jest to, że ktoś rezygnuje z własnej platformy i przechowuje wszystkie swoje treści w sieci społecznościowej, będąc na łasce szalonych algorytmów, które nie wysyłają nikomu niczego, co publikujesz – własne strony internetowe ! Oj

Do tego, jeszcze usuwane są rzeczy, gdy internet się zdenerwuje, bo w ogóle internet bardzo często jest z byle powodu zdenerwowany.

Obojętnie co by nie mówić, właśnie zaczynam Nowy Rok urodzinowy. Co zostaje to już wiesz, a co odchodzi, o tym pisać nie warto. Jest miejsce na nowe.


Za każdym razem warto wykorzystać energię dnia urodzin, bo wtedy masz największą moc kreacji. Baw się tą energią, bo zabawa do radość, a w radości moc jest wielka !


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © ciao bella
. design + scritto da Gratiana.