Rozczarowanie, to jedna z najlepszych rzeczy jaka może spotkać

piątek, 4 listopada 2022


Rozczarowanie, to jedna z najlepszych rzeczy jaka może spotkać


 

Może to zadziwić, ale tak właśnie jest !

Wiedziałam o tym wcześniej, ale dopiero dziś, pod wpływem pewnej sytuacji uświadomiłam to sobie całą sobą.

Jeśli czuję się rozczarowana, to znaczy ni mniej ni więcej, że wcześniej byłam zaczarowana !

OJ, TO STRASZNE !


Dopiero jak sobie to uświadomiłam, przeanalizowałam, teraz jestem tego pewna. Całkiem niepotrzebnie odbieramy rozczarowanie jako negatywne uczucie, bo to jest tym samym jak zdjęcie jakiejś klątwy, czy tym podobnych rzeczy…

Wielu ludzi doświadcza rozczarowań, lecz niewielu zdaje sobie sprawę, jakie to błogosławieństwo. Ponieważ nie zdajemy sobie sprawy z zaczarowania.

Zaczarowanie wynika z tworzenia iluzji na jakiś temat, z tego co nam ktoś opowiada, lub jak przedstawia sytuację. Rozczarowanie, to nic innego jak powrót do prawy, do patrzenia na rzecz, lub sytuację tak, jak ona realnie się przedstawia.




Do zobaczenia za chwilkę - Gratiana


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © ciao bella
. design + scritto da Gratiana.