Przepisy na butelki intencji

poniedziałek, 19 grudnia 2022

 Moje sprawdzone przepisy na butelki intencji



Przepisy na butelki z intencjami zajmują już sporą część mojej sekretnej szafki, która jest moją magiczną apteką.

Dlaczego warto robić rytuały ? post o tym możesz przeczytać TU→

Samo myślenie o czymś nie wystarczy, trzeba jeszcze swoje myśli sprowadzić na plan materii, bo tu w materii intencje mają zaistnieć. Inaczej pozostaną jedynie myślą. Pomocne są wszelkie rytuały

POWODÓW OCZYWIŚCIE JEST ZNACZNIE WIĘCEJ, ALE NAPISAŁAM O KILKU KLUCZOWYCH.

W skrócie powiem, że im więcej zmysłów zaangażujesz w tworzeniu intencji, tym dajesz silniejszy przekaz do Universum. Poza tym, zioła, kwiaty, minerały mają ogromną moc, dzięki czemu intencja jest po stokroć wzmocniona.


przepisy na butelki intencji

dziś kilka butelek intencyjnych





Niektóre moje butelki mają wiele lat, niekiedy mam potrzebę tworzenia nowych i tak w mojej aptece gromadzę latami różne artefakty i recepty. Butelka działa od chwili wykonania do wtedy …
od czego zacząć ?

Trzeba najpierw przygotować wszelkie rzeczy potrzebne do wykonania rytuału, czyli :


butelki mocy

  • buteleczkę z korkiem lub nakrętką
  • świecę, najlepiej białą, neutralną
  • wszystkie rośliny, minerały i inne rzeczy, które są potrzebne

Teksty intencji są tylko przykładem, możesz z nich skorzystać, lub stworzyć własne. Przy tworzeniu intencji jednak, trzeba wyć bardzo uważnym, by nie powiedzieć czegoś, co przyniesie odwrotny skutek. Generalną zasadą jest, by skupiać się na tym czego się chce, nie na tym czego już nie potrzebujesz.





Zawsze dbam o chwilę spokoju, przy wykonywaniu wszelkich rytuałów, to ważne.
W skupieniu, wypowiadając intencję, wkładam do butelki wszystko co potrzebne.
Potem zamykam butelkę, przewiązuję wstążką i lakuję ją woskiem. Pozwalam świecy się wypalić. Intencja zawarta w butelce już zaczyna działać.

Tak się dzieje, tak jest !

Ochrona energetyczna


Przepisy na butelki intencji


  • Liście białej szałwii
  • Lawenda
  • Jaśmin
  • Mielone skorupki jajka
  • Mielony cynamon
  • Bazylia
  • Jagody jałowca
  • Olejek eteryczny z goździków
  • Sól najlepiej czarna, ale każda inna jest równie dobra
  • Czarny pieprz
  • Bezbarwny kwarc ( kryształ górski )

Intencja : Szanuję moją życiową energię jako bezcenną. Jestem godna ochrony przed energiami działającymi na moją szkodę. Ta energia zawsze będzie mi towarzyszyć.


błogosławieństwo domu i rodziny

  • Płatki róży
  • Lawenda
  • Rumianek
  • Jaśmin
  • Brązowy cukier
  • Suszone skórki granatu
  • Olejek eteryczny z ylang-ylang
  • Korzeń mniszka lekarskiego
  • Liście truskawki
  • Kwarc różowy

Intencja : Ten dom i wszyscy jego mieszkańcy są błogosławieni i chronieni przez samą Universum i Boga . Tu nie można zrobić krzywdy. Dominuje miłość i obfitość.

miłość własna i akceptacja


  • Fiołki
  • Pąki róży
  • Jaśmin
  • Mielony cynamon
  • Nagietek
  • Suszona jeżyna
  • Nasiona kopru
  • Olejek różany
  • Sól himalajska ( sól ta bardziej uziemia i jest bogata w minerały, co też ma znaczenie )
  • Kwarcu różowy

Intencja : Wszystko, czego kiedykolwiek potrzebowałam lub będę potrzebować, jest teraz we mnie. Kocham i akceptuję moje ciało i duszę.

wewnętrzny spokój i wyciszenie


  • Zielona szałwia
  • Lawenda
  • Nasiona kardamonu
  • Mielona gałka muszkatołowa
  • Jaśmin
  • Pieprz kajeński
  • Olejek eukaliptusowy
  • Sól
  • Kwarc różowy
  • Ametyst

Intencja : Uwalniam wszelkie zmartwienia i lęki, wchodzę w ten stan spokoju i wyciszenia. Jestem uziemiona, skoncentrowana i spokojna




Do zobaczenia za chwilkę ~ Gratiana

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © ciao bella
. design + scritto da Gratiana.