4 archetypy Księżyca jako energii żeńskiej

wtorek, 6 lutego 2024

4 archetypy Księżyca jako energii żeńskiej

4 archetypy Księżyca jako energii żeńskiej


Co jakiś czas przychodzi mi do głowy pomysł, który sprawia, że ​​zatrzymuję się ze zdumienia
Nie dlatego, że jestem zaskoczona treścią tej myśli, ale dlatego, że nie myślałam wcześniej o tym w taki sposób.
Uwielbiam te chwile.

W rzeczywistości mogłyby to być moje ulubione rzeczy, które robię w życiu, zmiana paradygmatu (duża lub mała), która zmienia moją perspektywę i otwiera nowe sposoby myślenia.

To naprawdę dobre uczucie – pełne emocji i możliwości.

Stało się właśnie tak niedawno, gdy przeglądałam moje dzienniki. Mam ich ogromną ilość i czasami je przeglądam, losując któryś.

W dzienniku przeczytałam urwane notatki ze spotkania, które odbyło się kilka lat temu, gdzie zadaniem było intuicyjne napisanie kilku słów o osobach, które uczestniczyły w spotkaniu. Każdy pisał, co przyszło mu do głowy, co było szczególnie ciekawe, bo znaliśmy się zaledwie kilka chwil.

Podczas spotkania zanotowałam także to, co inni zapisali o mnie.
Jedna osoba powiedziała, że ​​jestem Księżycem – Że jestem jasna i ciemna.

Widzę piękne światło świecące od innych, ale nie zdaję sobie sprawy, że to światło pochodzi ode mnie.
Tak też jest u innych kobiet, lecz nie zdają sobie z tego sprawy i zbyt często przebywają w męskiej energii, co sprawia, że światło księżyca jest zablokowane.

Nie będę się wypierać, że po przeczytaniu tego byłam szczęśliwa, że ​​kilka lat temu, zanim zrozumiałam (i zaakceptowałam), że Księżyc tak bardzo odmieni moje życie, ktoś skojarzył mnie z tym pięknym ciałem niebieskim.

Potem przyszła zmiana paradygmatu.


Kalendarz Celtycki
Kalendarz celtycki | da Gratiana

Księżyc nie ma własnego światła, ale jest bardzo potężny. Odbija światło Słońca, które jest energią męską i niektórzy mogą postrzegać księżyc jako pasywny lub uległy.
Księżyc nie jest tak bardzo zagęszczoną materią jak ziemia, ale jest na tyle "gęsty", że daje wrażenie ciała stałego.

Nie warto ulegać teoriom, że Księżyc to jakaś baza szpiegowska, sztuczny twór do szpiegowania życia na ziemi i że jesteśmy manipulowani. Czym poparte są takie informacje ?

Kiedyś zrobiłam kalendarz celtycki. Gdy jeszcze mieszkałam w Niemczech, nieopodal miejsca, w którym mieszkałam, była stara osada celtycka, często tam się wybierałam, by poczuć energię tego miejsca.
Moja znajoma w tym czasie pisała pracę doktorską na temat Celtów i dużo się od nie dowiedziałam.

Celtowie byli w dawnych czasach bardzo związani z naturą i to co zauważyłam, wszystko u nich odbywało się zgodnie z cyklami. Uważam kulturę celtycką za jedną z bardziej świadomych i rozwiniętych w tamtych czasach.

Ten kalendarz jest zawsze aktualny i nie ma początku i końca.

Co za tym idzie, nie jest możliwe postawić stopę na Księżycu, czy wybudować domu. Tak jak nie jest możliwe np. stanąć na mgle.
Jednak Księżyc jest na tyle potężną materią, która jest w stanie wpływać na cykle życia na Ziemi.
Jak wspomniałam wcześniej, ta myśl nie jest szczególnie odkrywcza, ale utwierdza mnie w przekonaniu, że praca z Księżycem to najlepsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłam dla siebie i dla swojego zdrowia psychicznego.


Ugruntowuje to również fakt, że celowe korzystanie z okresów odpoczynku nie jest praktyką pasywną ani uległą, ani zmarnowanym czasem, ale praktyką wywierającą duży wpływ na zdrowie i samopoczucie.
Fajna część pracy z Księżycem jest taka, że nie ​​musisz całkowicie zmienić sposobu, w jaki robisz coś w życiu. Oznacza to po prostu przeniesienie niektórych działań na tygodnie, w których osiągniesz rezultat szybciej i lżej, zgodnie z fazą księżyca

W innym artykule wstawiłam prostą matrycę o cyklach Księżyca i przypominam ją tu

4 archetypy Księżyca jako energii żeńskiej

Wiedza o tym, jakie działania są zgodne z obecną fazą Księżyca, znacznie ułatwia Twoje życie, ponieważ pracujesz z energią kosmiczną, a nie przeciwko niej.

Natura znała ten sekret od zarania dziejów i ludzie też to rozumieli. Niestety kapitalizm i nacisk na pośpiech zniszczyły niegdyś piękny sposób pracy, ale to nie znaczy, że nie można go odzyskać dla własnej korzyści.

Spróbuj popracować z fazami Księżyca przez kilka miesięcy i zobacz, jak zmieni to Twoje życie:

zwiększona satysfakcja emocjonalna, poczucie wypoczęcia i regeneracji w porównaniu z przytłoczeniem i wypaleniem, to tylko kilka z niesamowitych korzyści !

Nadszedł czas, aby zrobić wszystko inaczej. Twoja dusza Cię o to błaga.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © ciao bella
. design + scritto da Gratiana.