Całkiem niespodziewanie odniosłam sukces jako twórca poduszek do szpilek

piątek, 16 lutego 2024

 

Całkiem niespodziewanie odniosłam sukces jako twórca poduszek do szpilek

Chcę przez to powiedzieć, że to co robimy nie zawsze musi mieć wzniosły cel, bo rzeczy zwykłego użytku też pragną być piękne i chcą cieszyć oczy.

Weźmy na to taka poduszka do szpilek. Niby zwykła rzecz, ale bardzo lubię otaczać się ładnymi rzeczami w miejscu, gdzie coś tworzę, więc i poduszka do szpilek cieszy oczy podczas pracy, chociaż jest zwykłą poduszką, która ma spełniać swoją funkcję.

Całkiem niespodziewanie odniosłam sukces jako twórca poduszek do szpilek

Inna rzeczy jest taka, że namawiam wszystkich, by tworzyli piękne rzeczy własnymi rękoma, by tworzyli piękne rękodzieło, piękne ubrania, przedmioty wokół siebie. To bardzo rozwija manualnie, a przy tym sprawia, że jesteśmy obecni w swoim życiu, w chwili obecnej.

Pięknie jest zrobić sobie ubranie, które jest tylko jedyne na świecie i uwierz mi, że to robi ogromną różnicę w poczuciu swojej tożsamości. Po drugie sam proces tworzenia jest niesamowity, gdy patrzę ja powstaje przedmiot zgodny z moimi wyobrażeniami.

Następna sprawa jest taka, że każdą rzecz robię z intencją, by stało się to o czym marzę, lub by jakaś sprawa zakończyła się po mojej myśli.

Ale wracając do sukcesu, jako twórcy poduszek do szpilek.


Zrobiłam pierwszą poduszkę i pewnego dnia przyszła do mnie siostra męża. Ona zapragnęła też mieć taką poduszkę.
Minęło kilka dni i dostałam od niej telefon, że jej koleżanka, również chce poduszkę do szpilek, więc zrobiłam następną.
Popełniłam przy okazji taką rzecz, że do jednej poduszki zabrakło mi wypełnienia, wiec trochę podkradłam z poduszki męża, ale chyba się nigdy nie dowie. 

.... by nie rozpisywać się zbyt długo na ten temat, w chwili obecnej tworzę 7 poduszkę i tak między nami, nie mam pojęcia, kiedy będzie tego koniec. Ale sprawa jest taka, że inne moje projekty czekają na realizację i .... no, nie wiem.

Dodam tylko, że każda poduszka jest inna i każda wykonana z intencją wszelkiej pomyślności dla przyszłej właścicielki.

Oto przykład kolejnej kreacji poduszkowej ↓

Całkiem niespodziewanie odniosłam sukces jako twórca poduszek do szpilek


Ta jest trochę większa, ponieważ musi pomieścić więcej szpilek

Całkiem niespodziewanie odniosłam sukces jako twórca poduszek do szpilek


Taki właśnie sukces przypadkowy mnie spotkał 

Do zobaczenia za chwilkę ~ Gratiana

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © ciao bella
. design + scritto da Gratiana.